Pere Garcia Fernàndez

Pere Garcia Fernàndez


Sóc en Pere Garcia Fernàndez tinc 42 anys i estic casat amb la Maria, i tenim dues nenes, l'Ainhoa i la Gisela.

Sóc Mecànic de maquinària a la mina de potassa de Vilafruns IBERPOTASH, i treballo per una empresa d'Astúries.

He estudiat Formació Professional Informàtica, i tinc diversos estudis i carnets relacionats amb la meva professió com a Cap d'Equip de caldereria i mecànica. També tinc estudis musicals de solfeig i piano.

Les meves aficions són la meva família, composar música, construir maquetes de radio control (avions teledirigits) i fer-les volar, els bonsais, cuinar i l'horticultura.

Actualment sóc president de l'Associació de pares del CEIP de Sant Fruitòs de Bages, Secretari de l'Associació de Radio Control de Torruella de Baix i vocal a l'A.A.V.V. de Torruella de Baix.