Joan Camps i Prat

Joan Camps i Prat 


Nascut a Puig-reig fa 44 anys, tot i que des dels 2 mesos vaig viure a Manresa.

El 1994, quan em vaig casar amb la Mª Àngels ens vàrem instal·lar a Sant Fruitós , i encara som aquí.


Tenim dues nenes, la Judit i l’Eva, i des del principi ens hem intentat involucrar al màxim amb el que ja és i serà el nostre poble, Sant Fruitós.

Les nenes han fet caramelles i pastorets i jo sóc President la l’Associació de Contribuents de Les Brucardes i membre de l’Associació Escolar Esportiva Paidos.

A nivell professional em dedico des de fa 22 anys a l’assessorament fiscal i comptable, com a Assessor Tècnic Tributari, i sóc soci d’un despatx professional a Manresa.

Gaudeixo estant amb la família quan desconnecto de la feina i m’encanta el cinema, la música i el ball, i quan sento una sardana els peus se n’hi van sols.

Sóc de la ceba fins a la medul·la i no hi puc fer res, em cauen les llàgrimes quan sento el Cant del Ocells, o altres cançons que fan país.