Joan Carles Batanés

Joan Carles Batanés i Subirana ( Ca La Marxanta)

El meu nom és Joan Carles Batanés Subirana i em presento com a cap de llista a les eleccions municipals per GENT fent POBLE.


Vaig néixer a Sant Fruitós de Bages ara fa 43 anys, i visc al nostre poble amb la meva dona Judit i els tres fills que tenim.

Soc descendent de les famílies de “Ca la Marxanta” i de “Cal Cortina”, i crec en el potencial de Sant Fruitós, on hi tinc ubicat el meu despatx.

La meva professió és la d’Arquitecte tècnic i també tinc realitzats estudis d’Enginyer tècnic de Mines.

La família és un puntal important per a mi i per aquest motiu les meves aficions circumden aquest àmbit, intentant realitzar aquelles activitats que puguem fer tots junts.

Actualment estic al capdavant de la Delegació del Col·legi d’Aparelladors del Bages-Berguedà-Anoia, i sóc president de l’AMPA de l’Escola Vedruna Manresa, emmarcat en la meva vocació de servei als demés, en allò en què pugui ser útil.


Crec en la formació contínua de les persones, en el camp professional i també en el personal, i considero les relacions humanes com un do que cal portar a la màxima expressió, per això he estudiat per dominar les nostres llengües, i també l’anglès i el francès.

M’estimula pensar que puc ser útil al meu poble i a la seva gent.